6 Mart 2012 Salı

Başlangıç

Öncelikle şunu söylemeliyim...Bu blog'da yazdığım şeylere konuyla ilgili yaptığım tespit ve çalışmalara ister inanın ister inanmayın,orası size kalmış.Ancak yaptığınız yorumlara inansanız da inanmasanız da sınırı aşmadan yorum yapmanızı istiyorum ben fikrimi söylüyorum saygı duy sınırı aşma ashabımı bozma benim... Şöyle yavaştan bir giriş yapmak istiyorum.Çoğu kişi illuminati adı altında olan yazıları okuyor,programları izliyor,internetten araştırma yapıyor,kimiside benim yaptığım gibi sessiz kalmak istemeyip bir blog açıyor ve insanları uyarmaya çalışıyor...Ancak insanların büyük bir bölümü bu konuya ya komplo teorisi diyor,yada illuminatinin istediği şekilde sadece verileni almaya programlanmış bir robot gibi umursamıyor;''kardeşim ben kendi derdimdeyim bana dokunmayan yılan bin yaşasın'' mantığıyla hareket ediyor.İşte lafım o ''komplo teorisi'' ve ''bana dokunmayan yılan bin yaşasın'' diyenlere...UYANIN...


Şimdi arkanıza yaslanın,sevdiğiniz müzikleri açın,alın kahvenizi veya çayınızı elinize,kullanıyorsanız yakın bir sigara ve pür dikkat okumaya başlayın yazdıklarımı...


Bir düşünün bakalım...Yaşadığımız dünyada bugün itibariyle 7milyara yakın insan yaşıyor.Ve bu 7milyar insanın yüzde 80'i Fransız ihtilalin'den bu yana yürürlüğe geçmiş olan bir planın esareti altında hayatlarını büyük bir zorluk ve mücadele içinde sürdürmeye çalışıyor...6-7 yaşından itibaren verileni almaya zorlanan televizyon ve medyada görülenden başka ne olup bittiğini sorgulamayan bir toplum var karşımızda...Şimdi bunları koyun bir kenara ve şunu düşünün;Bir güç var bu dünya üzerinde...Bu öyle bir güç ki bütün medya,sosyal kuruluşlar,bilimsel kuruluşlar ve hatta hükümetler bile onların çizdiği yol doğrultusunda hareket ediyor..Ve bu güç bir kaçtane sapık,luciferian felsefesine hizmet eden aile tarafından oluşuyor...Şimdi bu güçte dursun aklınızın bir kenarında tekrar günümüz dünyasına ve topluma dönelim...Luciferian felsefinde en önemli unsurlardan biri cinselliğin en sapık şekillerinin onlar için ibadet olarak görülmesidir...Baktığımız zaman bugün toplumda çocuk yaşta denilecek bireylerin bile cinsel dürtüleri aşırı derece yüksek konumda...İnsanlar televizyon ve medya aracılığı ile küçük yaştan itibaren sübliminal mesajlar,klipler ve medya unsurları aracılığıyla cinselliğe ve sapıklığa itiliyor...Baktığımız zaman bugün erkeklerin hemen hemen yüzde yüzünün abaza kızların da büyük bir çoğunluğunun azgın olmasını açıklamanın başka bir yolu varsa bunu bende duymak isterim...Ayrıca bu sapıklık öyle bir seviyeye geldiki hayvanlarla ilişkiye girenler,ensest ilişki,hemcins ilişkiler aldı başını gidiyor...Bu saydıklarımın bir çoğu ''pagan'' dinlerinde olan sapık adet ve geleneklerdir..Şimdi tekrar o ''Güç'' meselesine dönelim...Dediğim gibi bugün dünyada 7milyar insan yaşıyor.Siz şimdi o güç olduğunuzu düşünün ve şunu söyleyin bana;Senin iş gücünü oluşturan,amacını yerine getirmeni sağlıyan bu 7milyarlık insan nüfusunu kendini açıklıyıp deşifre edip karşına almayı göze alabilirmisin?Bunun cevabı tartışmasız HAYIR...Çünkü ne yazık ki bugün günümüzde bu adamların amaçlarına adım adım yaklaşmasını sağlıyan şey bu 7milyarlık insan nüfusu...Bazıları da diyorki;Peki madem bu adamlar bunu göze alamaz neden medya'da veya orda burda işaretler,semboller vb. şeylerle kendilerini ifşa etsinler ki diyorlar...Bunun sebebi dünyanın bugün gelinen nokta da artık yavaş bir biçimde zaten onları kabullenicek bir beyin yapısına sahip olmaya başlamasıdır...Dedim ya Fransız ihtilali'nden bu yana yürürlükte olan bir plan bu...Bu adamlar bizim hükümetlerdeki gibi 5senelik 10senelik kısa vadeli planlar yapmıyorlar...Asırlık planları olan adamlar bunlar...Senelerce insanları zaten istedikleri beyin yapısına getirmeyi başardılar medya ve vb.silahlarla...Artık yavaş yavaş biz burdayız böyle bir güç var ve sizi yönetiyor demeye başladılar...


Kısacası bu yazıyı okuyan,bir zerre de olsa okuduktan sonra kafasında şüphe oluşan,bu ve bunun gibi bloglar açan kişiler oldukça bu adamlar asla kendilerini tamamen deşifre etmezler.Durum bugün onların lehine olduğu için yavaştan alttan alttan biz burdayız diyorlar senelerdir...


Peki iyi güzel de ne yapılabilir bu konuda? Çok açık değil mi ne yapılıcağı?...Sorgulayın arkadaşım sorgulayın...Ha size herşeyin altında bişey arayın paranoyak olun demiyorum ben.Ama biraz da olsa bazı şeyleri sorgulayın.Sazan misali her sazlık dereye balıklama atlamayın.Bazı şeyleri sorgulamadığımız sürece hiç bir şey yapılmaz,yapılamaz...

Evet bu şekilde kısa bir giriş yaptık olaylara.Konuyu bitirmeden önce rahmetli dedemin lafını söyleyip bitirmek istiyorum.Nefes aldıkça umut vardır,ama fazla umutlu olanlar da ahmak olur,en iyisi gücün yettiği sürece mücadele etmektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder